0 oy
418 göst.
3 Nisan 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (41 puan) sordu
Korkuyorum ağlayınca bebeğime bişey olur mu diye ama elimde değil ağlıyorum

2 Cevap

0 oy
3 Nisan 2020 (1,388 puan) cevapladı

Yani şu an çok zor zamanlardan geçiyoruz belki özel şeyleriniz de var ama kendinizi de bebeğinizi de çok üzmeyin. Onlar anne karnında da her şeyi hissediyorlar. <3

-Reklam-
0 oy
3 Nisan 2020 (1,654 puan) cevapladı
4 ay ile 7 ay arası maalesef bazı problemler oldu elimde olmadan çok ağlayıp yıprandım. Çok uzuluyordum bu duruma. Erken doğum sebebi olacağını sanmıyorum bende de öyle bir durum olmadı ama bebek mutlaka etkileniyordur. Mesela çok gazlı sancili bir bebeğim vardı ona bagliyordum 

İlgili sorular


1,512,253 soru

24,666,826 cevap

367,042 kullanıcı

...