0 oy
778 göst.
2 Nisan 2020 Doğum kategorisinde (77 puan) sordu
Evet bende doğum serüvenine giriyorum 3. Doğum normal olacak inşallah nişanım geldi saat 6 da dünden beri doğum sancısı çekiyorum çok ama açılmam olmadı eve yolladılar şuan bi cm açıklık ağrım var ama son dkya kadar beklicem hastane ortamı benş geriyo duanıza ihtiyacım var premsesimi bian öbce bş avazda kucağıma almak istiyorum allah hepimizin yardımcısı olsun muanede çok canım yandı rahim ağzı çok gerideymiş zorlandım o yüzden ama anlkk oluyo korkup kasmayınca bi sıkıntı yaşamazsınız doğum olunca doğum hikayemş paylaşıcam sizinle hepiniz allaha emanet 
Gebelik haftası 40

9 Cevap

0 oy
2 Nisan 2020 (195 puan) cevapladı
Rabbim bir avazda kurtarsın sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
2 Nisan 2020 (77 puan) yorumladı
Amin inşallah canım
-Reklam-
0 oy
2 Nisan 2020 (539 puan) cevapladı
Allah yardımcımız olsun inşallah 
2 Nisan 2020 (77 puan) yorumladı
İnşallah canım hepimizin
0 oy
2 Nisan 2020 (205 puan) cevapladı

Allah nasıl bir doğum olmasini istiyorsan onu nasip etsin insallah.Cabucak hızlı ağrısız kavuşursun inşallah bebisine Allah yardım etsin gönlünde geçen neyse onu nasip etsin inşallah. <3

2 Nisan 2020 (77 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim inşallah hepimizin yardımcısı olsun rabbim
0 oy
2 Nisan 2020 (905 puan) cevapladı
Allah bi avazda kurtarsın, 3.cü doğumum en rahatıydı diyeceğiniz bi doğum hikayeniz olsun inş.
3 Nisan 2020 (77 puan) yorumladı
Amin inşallah öyle olurr
0 oy
2 Nisan 2020 (451 puan) cevapladı
Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza.alirsiniz insalah bir avazda.dogurmayi nasip.etsin rabbim 
3 Nisan 2020 (77 puan) yorumladı
Amin canım
0 oy
2 Nisan 2020 (63 puan) cevapladı

Rabbim senin de güzel bebegininde yar ve yardımcısı olsun gülüm hayırlı kolay doğumun olsun inş prensesini sağlıcakla kolaylıkla al kucağına COK ÇOK AMINNN <3


3 Nisan 2020 (77 puan) yorumladı
Çok teşekür ederim amin
0 oy
2 Nisan 2020 (457 puan) cevapladı

Rabbim bir avazda kurtarsın canım İnşaAllah. Hayırla ve sağlıkla kucağına al İnşaAllah :)

3 Nisan 2020 (77 puan) yorumladı
İnşallah cnm
0 oy
2 Nisan 2020 (77 puan) cevapladı
Rabbim yar ve yardimcin olsun  bi avazda kurtulursun insallah sag salim sende bebeginde canim
3 Nisan 2020 (77 puan) yorumladı
Hepimizin inşallah
0 oy
2 Nisan 2020 (434 puan) cevapladı
Rabbim sana ve cocuna yardımçı olsun ki inşallah bir avazda çocunu kucagina alip onun cennet kokusunu icine cekirsin .. canim
3 Nisan 2020 (77 puan) yorumladı
İnşallah cnm teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 248 göst.
7 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esra han (33 puan) sordu
0 oy
20 cevap 841 göst.
0 oy
10 cevap 675 göst.
0 oy
3 cevap 451 göst.
3 Eylül 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde elyeda (418 puan) sordu

1,512,220 soru

24,666,364 cevap

367,002 kullanıcı

...