Benimde oyle bende bu gun fark ettim 17yim bende şurada durayim lazım olacak
Çünkü artık bebeğin içinde bulunduğu kese büyüyor aslında rahminizi hissediyorsunuz bu hissi giderek tüm karnınızda hissediceksiniz
1,512,371 soru
24,668,342 cevap
367,120 kullanıcı