Benim ilk hamileligim. Kızım olacak inşallah. Ben Lavin ismini düşündüm çok da beğeniyorum ama eşim biraz daha bakınmak istiyor. Daha kesinleştiremedik ) Çınar çok güzel isim ege yanına uymamış sanki belki ben garipsedim. Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah hepimiz ❤
Bizde oglumuza musab koyacağız inşallah
Hayırlısıyla kucağınıza aliriz inşallah. Sabırsızlıkla bekliyorum onu
1,512,781 soru
24,673,768 cevap
367,417 kullanıcı