25.haftadayim tansiyonum dengede durmuyor ilac kullaniyorum ama nafile
Bir perinatolog ve nefroloji doktoru ile görüş. Yüksek tansiyon çok önemli. Bol bol dinlen
suan yuksek tansiyondan yatiyorum hastanede bebege giden kan yavaslmis 35 haftaligim . insallah seninki duzene girer.
1,512,438 soru
24,669,161 cevap
367,160 kullanıcı