0 oy
425 göst.
28 Mart 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde misafir sordu
Kızlar ateşimi ölçüyorum sürekli ama en fazla 36.5 çıkıyor nedense ben kendimi ateşim varmıs gibi hissediyorum sanki gözlerimi kapatınca alev alacak gibi ama ölçünce yok yani dokununca da yok vücudumda ateş ama ben ateş çıktıgını hissediyorum üşüme titreme öksürük vs de yok 37.haftadayız hiç ölçen var mı ateşini böyle olan var mı acaba

2 Cevap

0 oy
28 Mart 2020 (509 puan) cevapladı
Gebeligin son donemleri zaten cok ateş basiyor belkide ondandir diye dusundum ama 
-Reklam-
0 oy
28 Mart 2020 (179 puan) cevapladı
Atesimi olcmuyorum ama hamilelikten dolayida sık sık ateş basıyor 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 353 göst.
30 Ocak 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde AYLA87 (812 puan) sordu
0 oy
4 cevap 532 göst.
29 Şubat 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde İnstructorr (1,610 puan) sordu
0 oy
3 cevap 297 göst.
0 oy
19 cevap 993 göst.
6 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde _tuuba_ (288 puan) sordu

1,512,230 soru

24,666,626 cevap

367,022 kullanıcı

...