0 oy
317 göst.
28 Mart 2020 Hamile Kalamama kategorisinde (1 puan) sordu
Kolay gelsin 14 mart degil günü ayın 18 de bitti gebelik düşünüyorum 13 günüm war reglimin gelmesine şuan ki durum göbek şişkinliği, ayak serce parmağım uyuşması sürekli yemek yeme istediği çok merak ediyorum uyku hali halsizlik bunlar war suan

3 Cevap

0 oy
28 Mart 2020 (448 puan) cevapladı
Hamilelik belirtileri kuzum bunlar 
-Reklam-
0 oy
28 Mart 2020 (5,247 puan) cevapladı
Karin şişmesi  sürekli  temek yeme benim adetim  yaklaşınca olurdu.. ama gungecmeden belirti olnadi bende adet gunum geldiginde  goguslerde hassasiyet  vardı kaşık ve belimde  ağrı  gafif ama.. baska belirtim yoktu tabi kişiden kişiye  değişebilir 
0 oy
28 Mart 2020 (4,793 puan) cevapladı
Regline 13 gün varsa yumurtlama dönemindesindir. Bugünleri değerlendirmeye bak. Gebeliğin oluşması için verimli günler. Yumurtlama dönemi nedir, gebelik nasıl oluşur biraz araştırmanı tavsiye ederim. 

İlgili sorular

0 oy
16 cevap 1,454 göst.
0 oy
6 cevap 492 göst.

1,512,745 soru

24,673,303 cevap

367,390 kullanıcı

...