Benimde var canım mecbur gidecem öyle sürekli dışarıya çıkan biri değiliz sonuçta ayda bi gidilmesi gerek bebeğimiz söz konusu tedbirlerini al git allahın izniyle ben özelde yaptıracam ayın 4 nde şuan 20+2 yim
1,512,150 soru
24,665,538 cevap
366,953 kullanıcı