0 oy
593 göst.
23 Mart 2020 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (180 puan) sordu

Kizlar 1650 grm iyimi sizce :angel:

1 cevap

0 oy
23 Mart 2020 (818 puan) cevapladı
Bence iyi:) 31+0 dı bende 1800 gayet güzel dedi doktorum 
23 Mart 2020 (180 puan) yorumladı
Iyi olmasi lazim okuz gibi yemek yedirtiyor can simidi yutmus gibi oldum suanda :)
23 Mart 2020 (818 puan) yorumladı
Canım senin yemenle kilo almaz olan sana olur :) tabikide sağlıklı beslenecrksin  bebeğin güzel sağlıklı büyümesi için
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 1,870 göst.
0 oy
10 cevap 2,101 göst.
0 oy
8 cevap 1,672 göst.
0 oy
4 cevap 1,269 göst.

1,512,337 soru

24,667,949 cevap

367,096 kullanıcı

...