0 oy
425 göst.
20 Mart 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (125 puan) sordu
Bebiş iki hafta önden gidiyor yalancı sancılarım var ama onun dışında bir belirti yok bası Doğum kanalında değil bu süreç sona yaklaştıkça sabırsız yaptı beni ne zaman dığurucam? Aniden suyum mu gelecek nasıl olacak yoksa 40 a kadar yolu mu var kafamda deli sorular 

3 Cevap

0 oy
20 Mart 2020 (100 puan) cevapladı
Rahat ol canım panik yapma Allak koymuştur yoluna dua et hakkında hayırlısı 
-Reklam-
0 oy
20 Mart 2020 (168 puan) cevapladı
Ben iki çocuğu mu da 37+5 de sezeryan oldm. Normal de dsha zamanın var. Hiç de kuvezde kalmadılar çok şükür. 3. Ye hamileyim. Sanırım oda 37 +5 de doğar
20 Mart 2020 (125 puan) yorumladı
Neden sezeryan? Planlı mı oldu?
20 Mart 2020 (168 puan) yorumladı
İlk bebeğmde taşikardi vardı. Kalbi hızlı atıyor dedi. Sana suni sancı versem Bebek kaldırmaz dedi. Özel zaten  hemen sezeryan a aldı. İkici5 de mecburiyetten oldu
20 Mart 2020 (125 puan) yorumladı
Taşikardi hep mi oluuordu peki? Serum verip düşürmeye çalışmamışlar mıydı? Kalple alakalı bir rahatsızlığınız yok değil mi
0 oy
20 Mart 2020 (298 puan) cevapladı
Ben 40 a girdim ne sancı var ne bisey. Sadece kasılmalarım sıklaştı. Ebe doğuma hazırlık diyor. 42 ye kadar yolu varmış canım.

İlgili sorular

+1 oy
23 cevap 902 göst.
0 oy
17 cevap 1,584 göst.
0 oy
4 cevap 412 göst.
16 Haziran 2020 Doğum kategorisinde Nuray ay (58 puan) sordu
0 oy
12 cevap 1,874 göst.
18 Mayıs 2019 Doğum kategorisinde BebekSu (116 puan) sordu

1,512,662 soru

24,672,052 cevap

367,307 kullanıcı

...