0 oy
525 göst.
15 Mart 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (654 puan) sordu
Niğde doğum acilde güvenlik tanıdık var mı nolur yardım edin içeri almıyorlar girmem lazım kavga ettim yine de almadilar

2 Cevap

0 oy
15 Mart 2020 (1,091 puan) cevapladı
Onlarda işini yapıyor kavga etmeyin. Empati yapın onlarda kendince haklı
15 Mart 2020 (654 puan) yorumladı
Canım kocasını bile almamışlar ben hadi neyse ama eşi
15 Mart 2020 (1,091 puan) yorumladı
Şuan hastanelerde sıkı kontrol var sanırım o yüzden. Bilgi veririlir size duruma göre. Rabb'im bir avazda kurtarsın
-Reklam-
0 oy
15 Mart 2020 (118 puan) cevapladı
Bende Niğde liyim cok geçmiş olsun
15 Mart 2020 (654 puan) yorumladı
Çok saol devlette doğum yapmamak için bir sürü neden var inanın eşimi içeri almayacaklar kıyameti koparirik eşini bile almamışlar

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 341 göst.
0 oy
4 cevap 294 göst.
0 oy
2 cevap 418 göst.

1,512,236 soru

24,666,686 cevap

367,035 kullanıcı

...