0 oy
382 göst.
14 Mart 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (86 puan) sordu
Kızlar 37+2 deyim rutin bir şekilde 5 dakika da bir belime ağrı giriyor. Uzandım fakat geçmiyor. Düzenli bir ağrı ama çok şiddetli değil bıçak saplanır gibi girip çıkıyor hastaneye gitsem mi doğum sancısı olabilir mi bu
Gebelik haftası 37+2

4 Cevap

0 oy
14 Mart 2020 (1,089 puan) cevapladı
Hem bel hem karında varsa sancı olabilir ama sadece bel yada sadece karınsa değildir diye biliyorum 
-Reklam-
0 oy
14 Mart 2020 (3,091 puan) cevapladı
Düzenli sancın varsa git canım 
0 oy
14 Mart 2020 (426 puan) cevapladı
Hic bekleme hemen git. Duzenli agri dogum belirtisi olabilir 
0 oy
15 Mart 2020 (6 puan) cevapladı
Bende 37+2 yim.  Bugün sancim 83 cıktı doktor normal karşıladı ama şuan kasık agrım var belime vuruyor. ‍♀️

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,748 soru

24,673,332 cevap

367,397 kullanıcı

...