0 oy
533 göst.
14 Mart 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Karnimda agrilar var adet 17si oldum wubatda biz cok istiyoruz amma bilmem.hamilemiyim test yaparsam cikarmi aceba?

3 Cevap

0 oy
14 Mart 2020 (332 puan) cevapladı
Canım benim 4 gün kala cikmisti .. yap bence varsa çıkar .. insallah vardir Rabbim hayirli evlatlar nasip etsin insallah 
14 Mart 2020 (2 puan) yorumladı
Amin sanada canim
-Reklam-
0 oy
14 Mart 2020 (595 puan) cevapladı
InsALLAH mus mutlu güzel haberlerle gelirsin canım RABBIM tez zamanda kucağını doldursun insALLAH
15 Mart 2020 (2 puan) yorumladı
Yaaa cok ama cok tewekkurler rabbim yuzunhzu guldursun
0 oy
14 Mart 2020 (668 puan) cevapladı
Gününe 2 gün var ama önceden çıkıyor canım. Yine yap derim hayırlısıyla vardır inşallah canım 
15 Mart 2020 (2 puan) yorumladı
Ya cok tewekkutler  2gunde bekleyip yapicam

İlgili sorular


1,512,150 soru

24,665,552 cevap

366,953 kullanıcı

...