0 oy
567 göst.
14 Mart 2020 Doğum kategorisinde (717 puan) sordu
Merhaba kızlar. Bugün 35+2 yiz. Göbeğim bayağı büyüdü. Bebek ara ara sertleşiyor. Çok af edersiniz çoğu zaman alttan iğne batması gibi ağrı hissediyorum. Mide bulantılarım oluyor. Ve kalçanın üstüne bazen ağrı vuruyor. Bebek aşağıya bazen baskı yapıyor ve ara ara adet sancisi çekiyorum. Doğum belirtileri mı bunlar ? Salı randevum var. Aşırı yorgun hissediyorum sizde öyle mısınız?

1 cevap

0 oy
14 Mart 2020 (148 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
37 yim aynılarını yasıyorum doktor prova ağrılar normal dedi magnezyum yazdı suda eriyenden günde 2 kez kullan iyi gelecek dedi nts çekildi güzel dedi herşey normal 
14 Mart 2020 (717 puan) yorumladı
Doktor daha iyi bilir eczacidan tabiki
14 Mart 2020 (101 puan) yorumladı
Pekı cnım sız kac hftslıksınız ve bıraktıktan ne kadarr sonra sancılstınız basladı
14 Mart 2020 (717 puan) yorumladı
Şuan 35+2. Bıraktıktan 4 gün sonra basladi
15 Mart 2020 (101 puan) yorumladı
Ayhadı onslh benımde bazkasında  bırakayım barı suan hıc agrım yok  sıızm yok hergun 2 saat guruyım merdıven ınıyorum sıcak su tutuyırum belıme fılan dus alıyırum hurMa yiyom sugaat yapıyom comelm hareketı  y
yapıyom yerleri elimle sılıyom comlerek
15 Mart 2020 (717 puan) yorumladı
Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin insaAllah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 514 göst.
0 oy
2 cevap 456 göst.
12 Temmuz 2019 Doğum kategorisinde Melis1075 (10 puan) sordu
0 oy
4 cevap 647 göst.
0 oy
2 cevap 392 göst.
17 Şubat 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Miraniiimm (36 puan) sordu

1,512,451 soru

24,669,328 cevap

367,168 kullanıcı

...