0 oy
901 göst.
12 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (777 puan) sordu

Kızlar hala kahvaltı yapmafım elimde degıl cok uykum oluyor canm yemrk idtemyo kalkıncada bı sure yıyemıyorum bebegım etkılenırmı bundan 12 haftalık hamıleyım 

3 Cevap

0 oy
12 Ağustos 2018 (1,094 puan) cevapladı

bisey olmaz.cnmm ama kahvaltini guzelce yap zaten o senden besleniyor sen yemesende seni yer :)

12 Ağustos 2018 (777 puan) yorumladı
Haha tesekkur ederım insan endıse edıyor yavrum ac kalıyormu dıye :)
-Reklam-
0 oy
12 Ağustos 2018 (2,485 puan) cevapladı

İlk 3ay annenin depolarından beslenir bebek ama artık yavaş yavaş düzenli olarak beslenmeye baslamalisin çok geç yapmamaya besleyici yicekler yemeğe özen gosterirsen bi sorun olmaz merak etme

12 Ağustos 2018 (777 puan) yorumladı
Anladım tesekkur ederım :)
0 oy
12 Ağustos 2018 (347 puan) cevapladı

İlk 3 ay ben de mide bulantilarindan dolayı düzenli kahvaltı yapamadım beslenemedim canım:) Şimdi 17 haftalık olduk sabah kalkar kalmaz kahvaltımı yapmazsam başlıyor midem bulunmaya . O yüzden ilk iş kahvaltı yapmak oluyor ;) bebek büyüdükçe değişiyor merak etme ileriki haftalarda yemeye başlayacaksın inşallah;)

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 2,833 göst.
27 Aralık 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde est16 (254 puan) sordu
0 oy
55 cevap 5,673 göst.

1,512,607 soru

24,671,252 cevap

367,275 kullanıcı

...