İlerde doktorlardan davacı olma die imza attırıyorlar
Kabul ediyorum tarzında. Doktorlar amniyosentez ile kesin tanı koymak istiyor
Evet cnm 3cü gebeligimde 2li test riskli çıktı sıvı alıcaz. Dediler kabul etmedim imza artırdılar kabul etmediğine dair çok sukurde sağlıklı doğdu şuan 4de hamileyim yine riskli çıktı yine kabul etmedim ama perinatolojı doktoruydu imza falan istemedi
1,512,338 soru
24,667,956 cevap
367,096 kullanıcı