0 oy
643 göst.
11 Mart 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (448 puan) sordu
Bugün cok az bir kanamam oldu rengi cok acik kırmızıydi hemen doktora gittim alttan kamera sokup baktilar hicbir sıkıntı yok dediler sonra doktor kalp atışı yok bebeginin sağlıklı bir gebelikmi değil mi demek çok erken dedi haftaya gel dedi. 6+2 de bebeginin kalp atışını duymayıp sonra duyan varmı 
Gebelik haftası 6+2

9 Cevap

0 oy
11 Mart 2020 (965 puan) cevapladı
Canim zaten 6.haftada kalp atisida sanki erken gibi
11 Mart 2020 (965 puan) yorumladı
Bisey ol.az allahin izniyle,yeni acilmis bi pos var kalp atisiyla ilgili,onada bakin,orayada yazdim,erkenden dr yalmadikca illa kalbini dinliyeyim bile demeyin,bebege zarar ,dr nezamsn acarsa o vakit duyariz
11 Mart 2020 (884 puan) yorumladı
Yani ben 6+1 de duymustum hatta kalbi atmaya 3 gun once baslamis dedi doktor...Veee herkeste ayni olmuyor canim kimi 7.haftada duyuyor endise etmeyin haftaya netlesir
-Reklam-
0 oy
11 Mart 2020 (116 puan) cevapladı
 Benimde aynı olmuştu canım  7 haftada duyuldu
0 oy
11 Mart 2020 (749 puan) cevapladı
Seni hatırladım kanamam var diye yazmıstın çok geçmiş olsun telaslanmaa daha erken 7 hatta 8. Haftada anca duyuluyor kalp atışı canını sıkma bol bol dinlen uzan 
0 oy
11 Mart 2020 (430 puan) cevapladı
Ben 8.haftada duydum canım ilk sen duymusmuydun hiç 
12 Mart 2020 (448 puan) yorumladı
Hayir
12 Mart 2020 (430 puan) yorumladı
Haftası küçük daha canım gec döllenme olmus olabilir senin hesabından küçük olabilir Rabbim evladını sana bağışlasın insallah saglıklı bir sekilde kucagına almayı nasıp etsin
12 Mart 2020 (448 puan) yorumladı
Amin cnm cümlemizin cocuguna
0 oy
11 Mart 2020 (268 puan) cevapladı
7 yada 8 haftada duyulabilir inş haftaya duyarsiniz
0 oy
11 Mart 2020 (80 puan) cevapladı
Canım zaten 6 haftalıkKen anca kese görünüyor normalde kalp atışı için 8 9 haftalık olman lazım en az telaş yapma birde ilk zamanlar böyle açık renkli kanamalar olması normal doktorun neden hemen alttan kamera soktuki biraz bekleseydi ben bu doktorlara anlam veremiyorum doktor diyede herşeye tmm dememeliyiz biraz bilinçli olmak gerekir bu konularda keşke sen yaptırmasaydın alttan muayene bu haftalar çok erken bebeğin yeni yeni tutunduğu yerleştiği haftalar zaten alltan muayene riskli oluyor düşüğe bile sebeb olabilir bazı doktorlar her ne kadar aksini iddia etsede öyle yerleşme kanaması denen bişey var sendeki de o tarz olabilir bazı insanlarda hamilelik boyunca ara ara kanamalar meydana gelebiliyor çok telaş yapmamak lazım kötü bişey olmadıkça 
0 oy
11 Mart 2020 (1,470 puan) cevapladı
Bennn. 6 haftalıkken gittim keseyi bile zor gördü kalp atışını çok sonradan duydum
0 oy
11 Mart 2020 (271 puan) cevapladı
Ben 6+4de gittim kesin görünür diye umuyordum fakat görünmedi bende ilk panik yaptım ayrıca ultrasonda 5 haftalık görünüyordu. 1 hafta sonra gittim bu sefer duydum kalp atışını ❣️ 7+4dü gittiğimde ama ultrasonda 1 hafta geriden geliyor zamanla kapanır dedi doktorum 
0 oy
11 Mart 2020 (150 puan) cevapladı
Ben 8.haftada duydum merak etme inşallah sağlıklı gebeliktir seninki 

1,512,737 soru

24,673,071 cevap

367,375 kullanıcı

...