0 oy
430 göst.
11 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (54 puan) sordu

33+5 günlük hamileyim kaşık ve tahkim çok ağrıyor rahmimin ağrısı belime vuruyor sizce erken doğum mu

Gebelik haftası 33+5

1 cevap

0 oy
11 Ağustos 2018 (2,759 puan) cevapladı

belim kopuyo 30. haftadan beri merak etme erken dogum belirtisi degil 

11 Ağustos 2018 (54 puan) yorumladı
Ama arada geliyor sizce hastaneye gitmelimiyim
11 Ağustos 2018 (2,759 puan) yorumladı
canim düzenlimi bi zaman tut ilik bi duş al dinlen geçmezse git cok ağriyorsa ihmal etme benim 3. gebeligim kendimde olsa anlarimda seninki ne kadar yogun bi agri bilemiyorum
11 Ağustos 2018 (54 puan) yorumladı
Ağrı hiç geliyor sağ ayağimla belime vuruyor ağrı duşa girdim dinleniyorum ama geçmiyor ayakta falan gezince dogurcakmisim gibi hissediyorum
11 Ağustos 2018 (54 puan) yorumladı
Ağrı hiç geçmiyor
11 Ağustos 2018 (2,759 puan) yorumladı
canim ihmal etme git ozaman bi sorun varsa mudehale ederler daha erken doğum icin
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 650 göst.
29 Nisan 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Ahmeryem (1,534 puan) sordu
0 oy
10 cevap 7,865 göst.
4 Temmuz 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Liyam (174 puan) sordu
0 oy
6 cevap 861 göst.
0 oy
7 cevap 890 göst.

1,512,328 soru

24,667,832 cevap

367,085 kullanıcı

...