33+5 günlük hamileyim kaşık ve tahkim çok ağrıyor rahmimin ağrısı belime vuruyor sizce erken doğum mu
belim kopuyo 30. haftadan beri merak etme erken dogum belirtisi degil
1,512,328 soru
24,667,832 cevap
367,085 kullanıcı