benim gecikmem olmadan idrarımda ufak bir kanamam oldu enfeksiyon geçiriyorum düşüncesiyle sağlık ocağında idrar ve kan verdim (1 aralık) her şey yolunda çıktı ama gebelik yoktu beta 0.00 dı 15 aralık son adet tarihim de 2 gün geciktim 17 aralıkta evde test yaptım çift çizgi çıktı 18 aralıkta kan verdim 4.5 haftalık gebelik gözüktü belki senin de geç döllenme olabilir 2 hafta beklemeni tavsiye ederim
1,512,285 soru
24,667,138 cevap
367,049 kullanıcı