0 oy
574 göst.
7 Mart 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (69 puan) sordu
Hanımlar ağrılarım çok artı artık ama hastaneye gitmek istemiyorum evde biraz ağrı cekiyim diye oturunca ağrı yok ama ayağa kalktigim dk hemen agri giriyor bana yardımcı olun lütfen 
Gebelik haftası 37+1

5 Cevap

0 oy
7 Mart 2020 (1,714 puan) cevapladı
Canım Bi git doktora açılma var mı yok mu bakarlar en azından.

Zaten çok açılma yoksa evine geri gelip sacını evinde de çekebilirsin
7 Mart 2020 (69 puan) yorumladı
Doğru ama daha erken diye düşunuyorum 2gundur daha da çoğaldı ağrılar
-Reklam-
0 oy
7 Mart 2020 (1,028 puan) cevapladı
Neden gitmiyorsun doktora  ya Allah korusun bişey olursa bence gitmelisiniz
7 Mart 2020 (69 puan) yorumladı
1 hafta önce gittim nts bağladılar bisey cikmadi doktor herşey normal dedi aceba ben mi evham yapıyorum diye düşunuyorum
7 Mart 2020 (1,028 puan) yorumladı
O bir hafta önce diyorsun doğum başladıysa olurmu şuan başlamış olabilir   en azından ne olduğu anlarsın
0 oy
7 Mart 2020 (248 puan) cevapladı
Burdan sana ne yapabilirizki cnm tabikide doktora gitmelisin
0 oy
7 Mart 2020 (596 puan) cevapladı
Kac dakikada bir geliyo agri ona bak o zamn dogum sancisidir eger bes dakikada birse hemen git
7 Mart 2020 (69 puan) yorumladı
Bazen 5 dk da bir bazen 15 dk da bir
0 oy
7 Mart 2020 (223 puan) cevapladı
düzensiz de yalancı doğum sancısı derin derin nefes alıp dinlenin düzene girerse acile gidin 
7 Mart 2020 (69 puan) yorumladı
Çok tesekur ederim sagolun

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 192 göst.
0 oy
1 cevap 293 göst.
13 Eylül 2022 Doğum kategorisinde Oglanasi (4 puan) sordu
0 oy
4 cevap 334 göst.
0 oy
2 cevap 351 göst.
6 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Feride46 (15 puan) sordu

1,512,541 soru

24,670,539 cevap

367,232 kullanıcı

...