Kizlar 3 gün once kanama ve agri sikayeti ile doktora gittim kesenin asagida oldugunu düşebileceğini söyledi. Kesenin yukari cikmasi lazımmış. Böyle bir dutum yasayan var mi.
Herkesin kanamasi olabiliyor snnstres yaoma ve ayakların dik hic kalkma yat
1,512,640 soru
24,671,649 cevap
367,290 kullanıcı