0 oy
631 göst.
2 Mart 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (389 puan) sordu

Arkadaşlar bu haftalarda yaşayan oldu mu? Vajinam da yanma hissi oluyor, baskı gibi. Belirli belirsiz aralıkla tekrarlıyor. 2 saniye 3 saniye sürüyor.  Geçen hafta İdrar tahlili verdim enfeksiyon yoktu. Progestan kullanıyorum birde akşamları vajinadan, sabah ağızdan. 

Gebelik haftası 29+1

2 Cevap

0 oy
2 Mart 2020 (1,610 puan) cevapladı
Erken doğum riskin var mıydı 
2 Mart 2020 (1,610 puan) yorumladı
Korkutmak istemem ama açılman oluyor olabilir çoğu kişide bu yanma olunca öyle olmuş erken doğum riskin neden kaynaklı peki
2 Mart 2020 (389 puan) yorumladı
Allah korusun inş öyle değildir. Rahim duvarım inceydi. 17 milimdi. En son geçen hafta 27 olmuştu ilaçla. Risk geçti dedi ama dikkat et dedi doktor. İlaca devam tabi
2 Mart 2020 (1,610 puan) yorumladı
Benimde rahim ağzım kısaldi 25 mm ye düştü sonra ilaçla 36 mm oldu dikkat etmissin geri uzamissa ondan değildir o zaman yinede için rahat olsun diye doktora görün kuzum inşallah öyle bir durum yoktur
2 Mart 2020 (389 puan) yorumladı
Sen kaçıncı haftadasın
2 Mart 2020 (1,610 puan) yorumladı
32+4 oldum ben
-Reklam-
0 oy
2 Mart 2020 (389 puan) cevapladı
Uzanıp dinlenince geçti şükür. Bi 40 dk sürdü sanırım. Ama ysnmaların aralıkları aynı değildi. 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 827 göst.
0 oy
2 cevap 1,264 göst.
0 oy
9 cevap 484 göst.
3 Nisan 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elifyor (197 puan) sordu

1,512,202 soru

24,666,218 cevap

366,988 kullanıcı

...