Benim kızım olsaydı adını GÜNCE LENA. birakacaktim ama Allah'ın izniyle oğlum olacak halis osmanım gelecek Rabbimin izniyle
Güzel kulağa hoş geliyor aslında
Anlamida önemli tabi
Bizim bi kızımız olsaydı asya yada yaren koyacaktik nur eklicektik ama oğlumuz olacak son 9 gün ömer alim
1,512,361 soru
24,668,226 cevap
367,113 kullanıcı