0 oy
555 göst.
28 Şubat 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (507 puan) sordu
Selam kızlar 9 haftalık hamileyimDoktorum ağrılarım için progestan yazdı günde 2 defa almam lazım ama ben sadece gece alıyorum çok uyku yapıyor bende 2 çocuğum daha olduğu için gündüz uyurum diye almıyorum  sizde de uyku yapıyor mu yani kullananlarda ben de mi böyle oluyor.? 
Gebelik haftası 9+4
Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetlicek şekilde olmalıdır anlayışınız için teşekkürler

3 Cevap

0 oy
28 Şubat 2020 (185 puan) cevapladı
İçerekmi alıyorsun fitil olarak mı fitil olarak geceleri kullan daha az etki yapıyor benim drr öyle tavsiye etti
28 Şubat 2020 (507 puan) yorumladı
İçerek alıyorum fitil vermedi
28 Şubat 2020 (185 puan) yorumladı
Aynı ilacmi bilmiyorum ama progestan icileerekde fitil olarak da kullanılabilir bana verdiği de öyle allytan kullan dedi
28 Şubat 2020 (185 puan) yorumladı
Doktoruna bir sor canim
-Reklam-
0 oy
28 Şubat 2020 (181 puan) cevapladı
Bende kullandım gündüzleri uyku yapmiyordu ama akşam tekrar icince baya bi uyku yapiordu 

Ve saati saatinde iç daha fazla etkisini gösterir 
0 oy
28 Şubat 2020 (438 puan) cevapladı
Bende kullandim bende bas donmesi uyku yapiyordu oyuzden gece icip yatiyordum.vajinadan birakilabilir ama doktorum agiz yoluyla kullan dedi.gunde 1defa kullanıyordum. 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 375 göst.
0 oy
1 cevap 641 göst.
0 oy
4 cevap 764 göst.

1,512,150 soru

24,665,544 cevap

366,953 kullanıcı

...