0 oy
528 göst.
28 Şubat 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (81 puan) sordu

image

doktor biraz sancın var hissedion mu falan dedi azıcık belım agrıo hanı adetsancısı  gibi bu herhalde daha aZdemi genede belli olmaz bu hafta doğum  olmazsa haftaya kontrole gel dedı  cok az deıl mı bu sancılar 
Gebelik haftası 37+6

3 Cevap

0 oy
28 Şubat 2020 (599 puan) cevapladı
Doğumu başlatacak kadar olmasa da saçın var canım sen rakip et evde ne sıklıkta ağrıların oluyor diye
28 Şubat 2020 (81 puan) yorumladı
Tamam  canım saol
-Reklam-
0 oy
28 Şubat 2020 (1,355 puan) cevapladı

Çok az ve düzensiz sancı var 

28 Şubat 2020 (81 puan) yorumladı
Demi ne bılım doktor geledebolır falan deyince  bı an panik olmadım deıl :)
28 Şubat 2020 (1,355 puan) yorumladı
Sancı zaten birden başlayabilir sağlıkla kucağına al insallah
28 Şubat 2020 (81 puan) yorumladı
Amin inşallah
0 oy
28 Şubat 2020 (163 puan) cevapladı
Düzensiz ama var canım sen kendini hazırla bekle Allah kolaylık versin inşallah, sağ salim alırsın bebişini kucağına inşallah. 
28 Şubat 2020 (81 puan) yorumladı
Amin inşallah  Sagolun

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 184 göst.
0 oy
8 cevap 782 göst.
0 oy
1 cevap 185 göst.
5 Ocak 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aysegull27 (51 puan) sordu
0 oy
0 cevap 134 göst.

1,512,378 soru

24,668,388 cevap

367,122 kullanıcı

...