0 oy
423 göst.
15 Mayıs 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (12 puan) sordu

Izmir karatas hastanesinde dogum yapan yada yspcsk olan varmı ? Nasil memnunmusunuz??

Gebelik haftası 25

1 cevap

0 oy
15 Mayıs 2018 misafir cevapladı

En son ugrayacagin yer olsun 

15 Mayıs 2018 (12 puan) yorumladı
Yaa neden ki ? Arkadasim dogum yapmıs cok memnun aslında birde erken dogum riskim var
21 Haziran 2018 Betül yorumladı
Benim tanıdık 2 kişi yaptı hiç memnun değiller
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,330 göst.
0 oy
2 cevap 821 göst.
0 oy
5 cevap 1,230 göst.

1,512,684 soru

24,672,310 cevap

367,329 kullanıcı

...