Benim kuzenime de öyle dediler. Kafası büyük.ensesi kalın down sendromlu. Evet biraz koca kafalı aşkım . Ama sapa sağlam maşallah. Hiç bir engeli yok. Bozma moralini.
1,512,350 soru
24,668,080 cevap
367,110 kullanıcı