0 oy
311 göst.
23 Şubat 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (149 puan) sordu
Sabahtan beri adet sancisi gibi bir ağrı var ayağa kalkınca daha çok ağrı oluyor iki gündür de belimde biraz ağrı oluyor ama düzensiz bir şekilde kızımda çok hareketli doğum belirtisi mi bunlar 
Gebelik haftası 36+4

1 cevap

0 oy
23 Şubat 2020 (1,156 puan) cevapladı
Açılma  oluyordur ondan oluyor o sancılar  düzenli girerse sancilar doğum belirtisi oluyor 10 dakika da  bir 5 dakikada  bir  gibi dinlenmeye bak
23 Şubat 2020 (149 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
23 Şubat 2020 (1,156 puan) yorumladı
Rica ederm
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,450 soru

24,669,287 cevap

367,167 kullanıcı

...