E-nabızdan sonucumu gördüm kızlar. Ben araştırdım ama pek anlamadım. P.tesi doktora göstericem. Anlayanlar bakabilir mi?
İkili nasıl çıktı ki üçlüyü yaptiedin balım . Ben anlamıyorum sonuclardan ikili olsa biliyorum ama .ikiliye yetişemedin mi yoksa balım
1,512,562 soru
24,670,861 cevap
367,250 kullanıcı