0 oy
696 göst.
8 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (786 puan) sordu

16 haftalık hamileyim gaz sorunum var ne yapmalıyım?  Çocuk doğunca ona da yansır mı acaba? 

Gebelik haftası 16

1 cevap

0 oy
8 Ağustos 2018 (480 puan) cevapladı

18 haftalıgız bendede aynı sorun var karnım oldugundan, daha şiş patlıycak gibiyim hamileliğimi ögrendigimden beri hep gaz sorunum var ama bebeg2 bence yansımaz zaten ister istemez gaz sancısı mutlaka cekiyo bebiş ler hayırlısı olsın

8 Ağustos 2018 (480 puan) yorumladı
Bol su ve yatarken dizleri karna cekmek bana iyi geliyo
8 Ağustos 2018 (786 puan) yorumladı
Aynen öyle hayırlısı
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 794 göst.
0 oy
5 cevap 908 göst.
11 Kasım 2020 Doğum kategorisinde misafir sordu
0 oy
2 cevap 919 göst.
0 oy
7 cevap 894 göst.
19 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ezgiozcn (1,282 puan) sordu

1,512,465 soru

24,669,485 cevap

367,175 kullanıcı

...