0 oy
450 göst.
18 Şubat 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,820 puan) sordu
Kızlar elim ayağım çok ödem oldu bende bu gün sağlık ocağına gittim idrarda protein olduğunu öğrendim Allah'a şükür o kadar yüksek değil dedi ebe tansiyonum normal çıktı ama bı an tedirgin oldum nette de araştırınca korktum yarın doktoruma gidicem aynı durumu yaşayan varmı aranızda üzüldüm şuan 
Gebelik haftası 37+4

5 Cevap

0 oy
18 Şubat 2020 (192 puan) cevapladı
Bende var protein kaçağı yüksek tansiyona bağlı protein kaçağı oldu ama aşırı yüksek değil 24 saatlik idrar toplama sonucunda 350mg çıktı şuan tansiyon ilacı kullanıyorum doktora ilk gittiğimde çok korkmuştum ama doktor beni rahatlattı nette yaşamlara çok takılmayın ama çok da dikkat edin tuzlu yemeyin yağlı yemeyin doktor kontrolünde olursa bir sorun yasanmiyor
18 Şubat 2020 (1,820 puan) yorumladı
Tamam canım sağol
-Reklam-
0 oy
18 Şubat 2020 (206 puan) cevapladı
Ben 11 hasftalığım.simdiden ellerim de şişlik var.tansiyonum  normal.idrar temiz çıktı.protein ağırlıklı beslen.doguma az kalmış zaten.
18 Şubat 2020 (1,820 puan) yorumladı
Aslinda et süt yumurta çok tüketiyorum ama hayırlısı Allah'tan bakalım
0 oy
18 Şubat 2020 (696 puan) cevapladı
Benimde idrarda protein çıktı tansiyon ve ödem sorunum yok allahtan ama sonucları görünce çok tedirgin oldum araya hafta sonu girince için rahat etsin diye instangramda dr çağrı gülümser var sonuçlarımı ona attım her soruya cevap veriyor sağolsun bir sıkıntı olmadığını söyledi. Içim rahat etsin diye ona danışabilirsin canim
18 Şubat 2020 (1,820 puan) yorumladı
Sağol canım zaten yarın randevum var doktoruma gidicem
0 oy
18 Şubat 2020 misafir cevapladı
Bir problem olsa bebeği alırlar zaten büyümüş hiç korkma.yeter ki tuz yeme,bol su iç, yoğurt süt tuzsuz peynir kefir tuket.

Ben 34.haftada preeaklampsiden dolayı bebeğimi kaybettim kordandan çıktı. Preeaklampsi'nin en belirgin özelliği de idrarda protein, yüksek tansiyon ve ödem.tansiyonunu sürekli ölç.

Doktorunla iletişim halinde ol.

Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bebişini:)
18 Şubat 2020 (1,820 puan) yorumladı
Amin canım çok sağol daha bu gün öğrendim bende yarın randevum var bakalm
0 oy
18 Şubat 2020 (456 puan) cevapladı
Bende aynı şeyi yaşadım baş dönmesi ile gittim geçmeyince griptim ben ondan sandım tahlilde protein çıktı yatış verdiler.. 24 saat idrar biriktirdim onun sonucu çıktı takibe alındım sık sık kontrol gitmeye başladım zaten 20. Haftalardan beri tansiyon ilacı kullanıyorum sabah akşam... Tansiyon yükselmedikçe sorun değil dediler Bi tek ama insan tedirgin oluyor Allah büyük sağ salim kucaklarımıza almak nasip etsin inşallah Rabbim 
18 Şubat 2020 (1,820 puan) yorumladı
Amin canım inşallah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 156 göst.
0 oy
5 cevap 473 göst.
28 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mutlusen (229 puan) sordu

1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...