Kizlar doğurdum 2900 doğdu oğlum 37.4, de kontrole gün almaya geldim nst de sancım çıkınca aldilar sezeryana ALLAH hiç kimseyi bu yolda koymasjn avazda kurtarsın hepinizi
Amin..Gozun aydin olsun Allah anali babalı büyütsün insallah
Darısı hayırlısıyla ve vaktiyle başıma inşallah
1,512,235 soru
24,666,676 cevap
367,035 kullanıcı