Kizlar doğurdum 2900 doğdu oğlum 37.4, de kontrole gün almaya geldim nst de sancım çıkınca aldilar sezeryana ALLAH hiç kimseyi bu yolda koymasjn avazda kurtarsın hepinizi
Amin..Gozun aydin olsun Allah anali babalı büyütsün insallah
Darısı hayırlısıyla ve vaktiyle başıma inşallah
1,512,267 soru
24,666,944 cevap
367,044 kullanıcı