0 oy
964 göst.
15 Şubat 2020 Doğum kategorisinde (500 puan) sordu
Kacinci haftada bebeğiniz 3 kg 'nun üstündeydi. Ben şuan 35 +5 im 3250 kg 49 cm Normal  dogum olur mu dersiniz
Gebelik haftası 35+5

8 Cevap

0 oy
15 Şubat 2020 (171 puan) cevapladı
Canim ben iki tane erkek dogum yaptim 3.850 biri biride 3.900 du normal oldu 
15 Şubat 2020 (500 puan) yorumladı
Masallah
-Reklam-
0 oy
15 Şubat 2020 (33 puan) cevapladı
4 kilo 320 gramdı bebegim normal yaptım ben canım 
15 Şubat 2020 (500 puan) yorumladı
Masallah
0 oy
15 Şubat 2020 (561 puan) cevapladı
1 - ci cocugum 3,300 2 - ci cocugum 3,600 3 - cü 4,500 4-cü 4,000 oldu şimdi 5 ci geliyo Allahın izniyle 26+6 hamileyim hepsi normal doğum 
15 Şubat 2020 (500 puan) yorumladı
Oyh  masallah
15 Şubat 2020 (17 puan) yorumladı
Bu bi şaka olmalı .d canım 4.850 normal doğum yaptırdık bebeğin kilosu doğumu etkilemez
15 Şubat 2020 (500 puan) yorumladı
Doktorlar öyle demiyor ama. Şaka değil malesef.. Bende 4 kilo doğmuşum normal yolla. Ama şimdi sezeryan diyorlar direk. Çatı musaitmis  ki doğurabilmiş.  Bi sürü risk varmış allah muhafaza.. önemli olan bebek ve annenin sağlıklı olması ve kalmasi..
0 oy
15 Şubat 2020 (642 puan) cevapladı
O haftada bende 3300du bebeyim 4100dogdu mecbur sezeryanla oldu ama
15 Şubat 2020 (500 puan) yorumladı
Çatı mi dardi
16 Şubat 2020 (642 puan) yorumladı
Hayır canim normal icin cok müsait vucud yapim var sadece bebek kanala inmedi bide alin gelişi gelisi olduğu için mecbur sezeryan oldu 41haftada
16 Şubat 2020 (500 puan) yorumladı
Olsun sağlıkla gelmiş. Gule güle büyütün
16 Şubat 2020 (642 puan) yorumladı
Allah razi olsun canim sende sağ salim al kucagina♥️
0 oy
15 Şubat 2020 (145 puan) cevapladı
Canim. Ben 4610 gr dogurdum oglum normal doguma Bana doktorum 39.ncu haftada 4kg yu gecmis demisti.. 
15 Şubat 2020 (500 puan) yorumladı
Çatı nasıldı bebek iyi mi
16 Şubat 2020 (145 puan) yorumladı
Zor bi dogum oldu.. Bebek iyi Allaha sukur simdi 3 yasinda :) ama bu hamilelegim de Doktor Bana sezaryan onerdi yine kilolu bi bebek gelebilir diye.. Bide bende dogum korkusu olustu.. Bu yuzden yuzde 80% sezaryan dusunuyorum
16 Şubat 2020 (500 puan) yorumladı
Hakkınızda hayırlısı olsun. Allah sağlık  kucağa almayı nasip etsin
0 oy
15 Şubat 2020 (1,714 puan) cevapladı
Canm kaynanam eşimi 4500 kilo doğurmuş normal ama onun 3. Doğumu tabi ilk değil. 
15 Şubat 2020 (500 puan) yorumladı
Maşallah. Eskiler evet öyle ama şimdi doktorlar biraz kilolu olsun hemen hemen sezeryan demeye basliyo
16 Şubat 2020 (1,714 puan) yorumladı
Canım bebeğin omuzları geçmez diye öyle diyorlar. Bnim arkadaşımın bebeği çok kiloluydu normal doğum yapmaya çalışmışlar vakumla almaya çalışmışlar bebeğin kafasının Bi kısmı içine çökmüş ve koşuda çıkmış. Yani çok üzüldüm 19 yaşındaydı daha Kız
16 Şubat 2020 (500 puan) yorumladı
Evet haklisiniz .hakkımızda hayırlısı  sağlıkla gelsinler insallah
0 oy
15 Şubat 2020 (500 puan) cevapladı
4 kilonun üstünde risklerin olduğu dan bahsetti doktor..
0 oy
15 Şubat 2020 (702 puan) cevapladı
4160 gram doğdu 40+5 te
15 Şubat 2020 (500 puan) yorumladı
Normal mi dogdu
15 Şubat 2020 (702 puan) yorumladı
Evet canım normal oldu

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 1,016 göst.
0 oy
9 cevap 443 göst.
24 Ağustos 2023 Doğum kategorisinde F.rumeysa (116 puan) sordu
0 oy
0 cevap 181 göst.
0 oy
2 cevap 296 göst.

1,512,285 soru

24,667,150 cevap

367,050 kullanıcı

...