Çok normal cnım tedirgin olmana yada korkmana gerek yok herkes 5 ci haftada görüyo zaten keseyi bebişte 6 7 nci haftada oluşuyor Kafana bunları takma keyfini çıkar gebeliğin
1,512,636 soru
24,671,599 cevap
367,284 kullanıcı