Çok normal cnım tedirgin olmana yada korkmana gerek yok herkes 5 ci haftada görüyo zaten keseyi bebişte 6 7 nci haftada oluşuyor Kafana bunları takma keyfini çıkar gebeliğin
1,512,632 soru
24,671,496 cevap
367,283 kullanıcı