Büyüyen almayın yataktan öte bebek onu 3 yıl sonra kullanabilecek en az 3 yıl 3 yıla kadar da dağılır o park alın 2 yaşına falan gelince büyüyen alırsınız yeni temiz...
Satılıyor diye biliyorum canım ama zaten ikea da o boy karyola ve yatağı var. Ben de büyüyen beşik aldım.
1,512,640 soru
24,671,649 cevap
367,290 kullanıcı