Şimdi hastaneden geldim arkadaşlar da bu nst de sancı olduğu nasıl anlaşılıyor anlayan varmı
Ben biliyorum canım
Karta altlı üstlü cizgiler var benimkinde altakiler baya yüksekti doktoruma söyledim sancım olduğunu söyledi yarın Gine gidicem hastaneye
1,512,818 soru
24,674,230 cevap
367,441 kullanıcı