Ablamda aynı haftalarda bacagını yaktı dogum dan bir gün öncede ayak bileklerini yaktı hemde baya kötü ama normal dogum yaptı bebekte çok saglıklıydı bişey olmaz inşallah bebişiniz çifte kavrulmuş oldu gerçi pamuk gibi beyaz ama biz öyle seviyoz
1,512,399 soru
24,668,598 cevap
367,134 kullanıcı