Göbek deliği etrafinda kararma normal bi sey mi kizlar.36+4
Normal canım. Hamilelikte kararmalar olur
benimde aklıma bu takılmıştı ilk gebeligimde uzun bir çizgi olmuştu bunda da göbek deliğim dışarı çıktı etrafı kararmaya başladı demek normal :)
1,512,661 soru
24,672,002 cevap
367,302 kullanıcı