Gögüs ağrım çoktu ve Bi kaç gün miğde ağrısı çektim çok fenaydı bugun hiç bişey yok bişey mi oldu ki
Ben de 4 haftalıkken öğrenmiştim 9.ve 10.haftada biraz mide bulantısı başlamıştı halsizlik uyku hali filan. Ama bi süre sonra hepsi geçti ne göğüs ağrısı ne bişey. Arada mide yanması oluyordu. Şimdi ilerledikçe bir şeyler çıkıyor. Herkeste bütün belirtiler olacak değil iyidir bebeğiniz
1,512,157 soru
24,665,644 cevap
366,961 kullanıcı