Büyük ihtimalle progestan yazmış evet bebegin tutunması için gerekli olan hormon a takviye olsun diye veriyorlar
Ben kullandım 9.haftalqra kadar agizdan 1 doz
Ama ağızdan çok kötü yan etkileri var
1,512,148 soru
24,665,528 cevap
366,953 kullanıcı