0 oy
374 göst.
29 Ocak 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (333 puan) sordu
Sorum yukardaki gibi

6 Cevap

0 oy
29 Ocak 2020 (742 puan) cevapladı
Tetenoz diyorsan 18.haftamda oldum ilk dozu, 2.dozu 1 ay sonra yapacağını söylemişti 
-Reklam-
0 oy
29 Ocak 2020 misafir cevapladı
Ben 24 de Bi oldum 29 Bi oldum 3.doz yapcaz dei kafam karısı doktorum demeden yaptırmam 
0 oy
29 Ocak 2020 (4 puan) cevapladı
19 da olunuyor dedi doktor çocuğun hareketleri hissedilmesse yine yapmam aşıyı dedi
0 oy
29 Ocak 2020 (14 puan) cevapladı
Tetanozun ilk dozunu 20. haftada 2. Dozunu  24. Haftada olmuştum ben.
0 oy
29 Ocak 2020 (1,496 puan) cevapladı
1.doz 21.haftada, 2.dozu 29.haftada yaptirdim
0 oy
29 Ocak 2020 (160 puan) cevapladı
Dün oldum 20 haftada

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 460 göst.
0 oy
1 cevap 145 göst.
18 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Umuttbaby (265 puan) sordu
0 oy
18 cevap 1,198 göst.
20 Ekim 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde ncyozl (161 puan) sordu
0 oy
4 cevap 476 göst.
14 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hadcee (14 puan) sordu

1,512,191 soru

24,666,113 cevap

366,983 kullanıcı

...