0 oy
312 göst.
29 Ocak 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
36 haftada doğum yapan varmı arkadaşlar bel ağrısı ve kasilmam çok fazla 36+3 hamilelik doktor 37 haftada amaliyat günü verdi doktorum 
Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetlicek şekilde olmalıdır anlayışınız için teşekkürler

2 Cevap

0 oy
29 Ocak 2020 (2,155 puan) cevapladı
Sikinti olmaz canim. Risk kalmamis. Haftan uygun. 37+2 de dun gorumcem dogurdu.3500 kilo. Sukur ikisi de iyi.
-Reklam-
0 oy
29 Ocak 2020 (2 puan) cevapladı
Doktora gitsemmi beklesemmi bilemedim

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,700 soru

24,672,636 cevap

367,345 kullanıcı

...