Ben doğum yapmadım ama gidip hastaneyi gezip bilgi aldım emre bey var onunla görüştüm muane oldum denemek istedim evime yakın diye karşıyakada oturuyorum Çiğli yakın olur die benim gittigim hastane egepol ucyolda ama içim ısınmdı kendi Dr mu birakamadim ama güzel hastane Otel gibi
1,512,180 soru
24,665,974 cevap
366,976 kullanıcı