Gitme cnım bende 5+2 de gittim sadece keseye baktı yolladı 7 ci haftan dolsun öyle gel dedi.
Kanama yada lekelenmen olmadığı müddetçe sıkıntı yok bol bol dinlen
1,512,451 soru
24,669,309 cevap
367,168 kullanıcı