0 oy
522 göst.
5 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (56 puan) sordu

Bebişlerinizin cinsiyeti ve isimleri belimi benimki erkek ismini ensar ali ya sizinkiler

9 Cevap

0 oy
5 Ağustos 2018 (670 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap

18+3 iki oglum olacak Allahin izniyle. Henuz isim dusunmedim hemen hayallere dalmak istemiyorum cunku. Ama benim yerime dusunen cok kisi var 

-Reklam-
0 oy
5 Ağustos 2018 (1,377 puan) cevapladı

kizim olcak bnmde derin koydum 20+4deyiz

5 Ağustos 2018 (688 puan) yorumladı
Kiz olsaydi bnde cok seviodum derin ismini anlami guzel dgl ama soylemesi cok hos :)
0 oy
5 Ağustos 2018 (1,377 puan) cevapladı

isim tercihini cok behendim ensar ismi bnmde hep aklimdadir

0 oy
5 Ağustos 2018 (688 puan) cevapladı

Bnimde oglusum olacak mirac  soner koyacam Allah izin verirse :)

0 oy
5 Ağustos 2018 (844 puan) cevapladı

22+2 kizim olucak sare mina koyucaz adini :) 

0 oy
5 Ağustos 2018 (252 puan) cevapladı

Oglum olucak Allah izin verirse  Selim düşünüyoruz  ismini 20 haftayi doldurduk bizde :)

0 oy
5 Ağustos 2018 (246 puan) cevapladı

20 haftaligiz Allah nasip ederse kızım olcak InşaAllah ismi sare❤

0 oy
5 Ağustos 2018 (1,192 puan) cevapladı

19+5 erkek ama isim daha düşünmedik

0 oy
5 Ağustos 2018 (730 puan) cevapladı

21+2'deyiz ve Zehra isminde bir kızım olacak inşallah. 

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 1,216 göst.
13 Temmuz 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yusufunannesiii (1,125 puan) sordu
0 oy
5 cevap 557 göst.
5 Haziran 2018 Doğum kategorisinde şirin37 (246 puan) sordu
0 oy
2 cevap 474 göst.
5 Haziran 2018 Doğum kategorisinde şirin37 (246 puan) sordu
0 oy
21 cevap 2,087 göst.

1,512,713 soru

24,672,878 cevap

367,367 kullanıcı

...