0 oy
421 göst.
4 Ağustos 2018 Doğum kategorisinde (317 puan) sordu

Kızlar bebeğinizi kaç saatte bir emziriyorsunuz ya da besliyorsunuz 

3 Cevap

0 oy
4 Ağustos 2018 (384 puan) cevapladı
bebegin hayirli olsun canim bebekler yarim sate bir acikir ben kizim kucukken sate bakar yarim sate bir emzirirdim sende ole yap
-Reklam-
0 oy
4 Ağustos 2018 (1,192 puan) cevapladı

Canım uyuttuktak sonra uyanınca emzir ve sakin tek göğsünü emzirme ama şöyle bişey yap ilk sağ emzirirdim sonra sol. bebeğin karni doyar veya uyur tekrar emzirecegin zaman ilk sol sonra sağ göğsünü emzir eğer ikisini bir emzirirsen sütun çoğalır

0 oy
5 Ağustos 2018 (479 puan) cevapladı

Ya benim bebiş 18günlük oldu ilk zamanlar daha çok emiyordu şimdi 4 saat emmediği oluyor ne yapsam

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 270 göst.
0 oy
5 cevap 555 göst.
24 Temmuz 2019 Doğum kategorisinde Gülsüm Karagöz (98 puan) sordu
0 oy
10 cevap 836 göst.
0 oy
3 cevap 295 göst.
19 Eylül 2023 Doğum kategorisinde Duyguxs (56 puan) sordu

1,512,435 soru

24,669,106 cevap

367,159 kullanıcı

...