Gul hastaligina yakalanmisim dun dra gittim ilac alamiyorum verdigi krem kortizonlu oldugu icin kullanmiycam artmadikca((
Kız kardeşim de de vardı gül hastalığı denildi
Aşırı stresten olabiliyor dedi kardeşim sınava hazırlanıyordu sınavı kazanınca geçti stres mi yapıyorsunuz acaba
1,512,569 soru
24,670,933 cevap
367,258 kullanıcı