0 oy
387 göst.
25 Ocak 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (44 puan) sordu

Kızlar kiz bebegimiz olcak insallah ama isim konusunda cok kararsizim heh su olsun diyebildigim bisey yok. Ne cok yeni bi isim ne cok konulan bi isim istemiyorum. Bana yardimci olur musunuz:)

Gebelik haftası 22
Kapatılma nedeni: İsim konularını sol üst köşeden sohbet bölümünden sorabilirsiniz anlayışınız için teşekkürler

6 Cevap

0 oy
25 Ocak 2020 (602 puan) cevapladı
Betül:) anlamı çok güzell tavsiye ederim
-Reklam-
0 oy
25 Ocak 2020 (790 puan) cevapladı

İlk kızımın adi Ahsen Duru.. 

Bunu da Nasipse HÜMEYRA düşünüyoruz :) 

0 oy
25 Ocak 2020 (130 puan) cevapladı
Benimde kizim olacak 27.haftadayiz ikra nur koyacagiz nasip olursa ama ben yüsra isminide cok begeniyorum istersen bi arastir 
0 oy
25 Ocak 2020 (283 puan) cevapladı
Bizimde kızımız olucak inşallah Nursena koymayı düşünüyoruz
0 oy
25 Ocak 2020 (3,091 puan) cevapladı

Esmeray :Dkendi ismim ve nadir var :)))

0 oy
25 Ocak 2020 (44 puan) cevapladı
Canim nasipse bizimde bir kızımız olacak biz arya katmayı düşünüyoruz alya arya almila esila sevdiğim isimler fikir olsun sanada :)
25 Ocak 2020 (136 puan) yorumladı
Arya ,mavi zelan,yazel

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 414 göst.
24 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fatoss.1 (169 puan) sordu
0 oy
3 cevap 305 göst.
13 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mero.39 (83 puan) sordu
0 oy
2 cevap 334 göst.
0 oy
0 cevap 194 göst.

1,512,150 soru

24,665,538 cevap

366,953 kullanıcı

...