0 oy
569 göst.
24 Ocak 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (16 puan) sordu
Simdi; kendi doktorum bana vitamin ve magnezyum yazdi ama daha almadim bugun de saglik ocagia gitti bana decavit diye bi vitamin verdi. Sizce doktorun verdiklerini  mi kullanmaliyim saglik ocaginin verdiklerini mi ? 
Gebelik haftası 13

3 Cevap

0 oy
24 Ocak 2020 (439 puan) cevapladı
Bana gore doktorunun verdigi.
24 Ocak 2020 (16 puan) yorumladı
Tamamdir.
-Reklam-
0 oy
24 Ocak 2020 (22 puan) cevapladı
Doktorun verdiğini kullan canım.
24 Ocak 2020 (16 puan) yorumladı
Tamamdir tesekkurler
0 oy
24 Ocak 2020 (302 puan) cevapladı
Magnezyum için daha erken değilmi ben  25 haftalık oldum daha yin bana verdı  üç gün önce    daha almadında çok pahalı 54 TL  
24 Ocak 2020 (16 puan) yorumladı
Bilmiyorum ben de daha almadim fiyatini da bilmiyorum ama bana onu yazdigini soyledi.
24 Ocak 2020 (302 puan) yorumladı
Biraz pahalı dun sordum alacaktım  alndım

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 487 göst.
0 oy
1 cevap 660 göst.
0 oy
6 cevap 1,376 göst.

1,512,675 soru

24,672,191 cevap

367,322 kullanıcı

...