0 oy
393 göst.
22 Ocak 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (9 puan) sordu
Kızlar ağrım var adet oluvcak gibi ama aklım Allah bullak bundan 1 hafta önce kan tahlili verdim 39 çıktı ondan snra idrar testi yaptım cikmadi snra dktara  gittim yok dedi acaba hastamı olucamm 
Kapatılma nedeni: Başlık soruyu kısaca ozetleyici olmalı

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 795 göst.
0 oy
2 cevap 420 göst.

1,512,333 soru

24,667,879 cevap

367,087 kullanıcı

...